اتمام تعمیرات اساسی خودروهاي سنگين آتش نشاني شرکت نفت سپاهان

تعمیرات اساسی خودروهاي سنگين آتش نشاني شرکت نفت سپاهان به اتمام رسید.

به گزارش رصد انرژی ، با پیگیری ریاست آتش‌نشانی شرکت نفت سپاهان، دو دستگاه خودروی ولوو  FM9  با کاربری اطفاء بوسیله آب و کف پس از ۱۵ سال در فرآیند تعمیرات اساسی قرار گرفتند.

این خودروها که به دلیل گذر زمان دچار ایرادات اساسی در سیستم لوله‌کشی و ترکیب فوم شده بودند، در واحد آتش‌نشانی شرکت نفت سپاهان بازطراحی شده و جهت انجام تغییرات و تعمیرات مورد نیاز برون‌سپاری شدند.

طبق اعلام روابط عمومی شرکت نفت سپاهان، تغییرات عمده‌ای که در این خودروها ایجاد شده به شرح زیر است:

تغییر طراحی کابین‌ها به منظور استفاده بهینه از فضا و چیدمان تجهیزات تعمیر اساسی پمپ‌های آب و فوم تغییر مانیتور یکی از خودروها به مانیتور برقی با قابلیت کنترل با سیم تغییر مانیتور خودروی دوم به مانیتور برقی برند TFT با قابلیت کنترل از راه دور بی‌سیم و کنترل دبی آب خروجی.

لازم به ذکر است که این مانیتور یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین مانیتورهای دنیا بوده که در حال حاضر در حوزه انرژی منحصر به فرد است.

تغییر پمپ اصلی خودروی دوم به پمپ برند زیگلر تعمیرات اساسی مخازن آب و فوم هر دو خودرو بهینه‌سازی سیستم پنوماتیک خودروها لازم به توضیح است که در حادثه اخیر آتش سوزی واحد تقطیر ۳ پالایشگاه نفت اصفهان، تیم آتش‌نشانی شرکت نفت سپاهان با یکی از این خودروها، عملیات موفقی را در همکاری با دیگر گروه‌ها انجام داد که عملکرد تیم و خودرو مورد توجه ویژه مدیریت بحران استان، قرار گرفت.

انتهای پیام/