درآمد ۴۰ میلیون دلاری پتروشیمی هنگام از صادرات ۱۵ کشتی آمونیاک

مدیرعامل پتروشیمی هنگام گفت: طرح پتروشیمی هنگام تحقق و تجلی «ما می توانیم» است زیرا که همت جمعی و تلاش های شبانه روزی در نهایت به افتتاح فاز نخست این شرکت با رکورد کار بدون حادثه بیش از ۲۱ میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه منجر گردید.

به گزارش رصد انرژی ، غلامرضا جمشیدی، مدیرعامل پتروشیمی هنگام در خصوص بهره‌برداری از فاز نخست این مجتمع پتروشیمی اظهار داشت: این پروژه که بدلایل متعددی حدود ۱۷ سال برزمین مانده بود با دستور و راهبرد دکتر علی عسگری مبنی بر اتمام طرح های نیمه تمام احیا گردید.

جمشیدی با تاکید برسنت حسنه قدردانی ضمن تشکر از مدیران سابق این پروژه، افزود: طرح پتروشیمی هنگام تحقق و تجلی «ما می توانیم» است زیرا که همت جمعی و تلاش های شبانه روزی در نهایت به افتتاح فاز نخست این شرکت با رکورد کار بدون حادثه بیش از ۲۱ میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه منجر گردید تا جایی که هم اکنون از محل صادرات ۱۵ کشتی آمونیاک تولیدی خود، ۴۰ میلیون دلار ارزآوری داشته ایم.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی هنگام با تاکید بر اهمیت سرمایه انسانی تصریح کرد: به اعتقاد بنده، سرمایه ای بالاتر از نیروی انسانی نداریم و ما با تمهیدات ویژه ای که برای سرمایه انسانی در این شرکت اندیشیده ایم به همت نیروهای متخصصان داخلی به این توفیقات دست یافتیم.

وی از تلاش های مدیران ارشد هلدینگ خلیج فارس قدردانی نموده و تاکید داشت: اقتدار، ریسک پذیری و انضباط کاری دکتر علی عسگری منجر به جاری شدن این سه خصیصه در بدنه مدیریتی شرکت های تابعه گردیده تا جایی که اخیرا شاهد انعقاد قرارداد طرح بر زمین مانده پتروشیمی گلستان بوده ایم.

جمشیدی در پایان، آغاز عملیات پیش راه اندازی واحد اوره را نوید داد و گفت: با تلاش های صورت پذیرفته پیش بینی می شود تا پایان سال شاهد افتتاح فاز دوم این مجموعه نیز باشیم.

انتهای پیام/