رشد ۳۱درصدی فروش داخلی محصولات نفت سپاهان

بررسی آمار مجموع فروش داخلی محصولات تولیدی نفت سپاهان در دوماهه ابتدایی امسال نسبت به فروش مدت مشابه سال قبل، رشدی 31درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش رصد انرژی ، بر اساس آمار رسمی منتشر شده در سایت کدال، مجموع فروش داخلی محصولات تولیدی نفت سپاهان شامل روغن موتور بنزینی، روغن موتور دیزلی، سایر روغن های موتوری، روغن های صنعتی، گریس، ضدیخ، اسلاک واکس، روغن های فرایند، روغن پایه و پارافین در دوماهه ابتدایی امسال حدود ۱۶۸۳ میلیارد تومان بوده که نسبت به فروش ۱۲۸۶ میلیارد تومانی مدت مشابه سال قبل، رشدی ۳۱درصدی را نشان می‌دهد.

تولید روغن موتور دیزلی بیش از ۲ برابر شد

در فروردین‌ماه امسال، تولید روغن موتور دیزلی در مجموعه شرکت نفت سپاهان ۲ هزار و ۴۳۳ تن بوده که این مقدار در اردیبهشت‌ماه به ۵ هزار و ۴۱۶ تن رسیده و رشدی بیش از دوبرابری داشته است.

تولید روغن موتوری دیزلی در شرکت نفت سپاهان در دوماهه ابتدایی سال جاری ۷ هزار و ۸۴۹ تن بوده که در مقایسه با تولیدات ۷ هزار و ۲۹۰ تنی این محصول در مدت مشابه سال قبل، رشد داشته است.

هم زمان با رشد تولید، مقدار فروش روغن موتورهای دیزلی هم از ۲۳۶۸ تن در فرودین‌ماه به ۴۴۵۴ تن در اردیبهشت‌ماه رسیده است.

تولید روغن موتور بنزینی ۶۵درصد رشد کرد

بررسی آمار تجمعی تولیدات و فروش روغن موتور بنزینی نفت سپاهان در دو ماه ابتدایی سال در گزارشات رسمی کدال نشان می‌دهد در این دو ماه، مجموع تولیدات روغن موتور بنزینی در این شرکت به ۶ هزار و ۷۶۲ تن رسید و فروش این محصول در بازارهای داخلی ۸ هزار و ۸۷۹ تن بود.

در مجموع در دوماهه ابتدایی سال جاری، فروش داخلی روغن موتور بنزینی نفت سپاهان ۴۵۶ میلیارد تومان برای این شرکت درآمد به‌دنبال داشت.

مقایسه درآمد حاصل از فروش روغن موتور بنزینی نفت سپاهان در اردیبهشت‌ماه نسبت به فروردین‌ماه نشان دهنده رشد ۶۵درصدی درآمد فروش این محصول پرتقاضا در بازار داخلی است؛ همچنین مقایسه میزان فروش این محصول در دو ماه اردیبهشت و فروردین، حاکی از رشد ۶۱ درصدی فروش آن در دومین ماه سال است.

انتهای پیام/