در گفت‌وگو با رصد انرژی مطرح شد:

صادرات محصولات پلیمری ایران به ۳۰ کشور جهان

مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول از صادرات محصولات پلیمری ایران به 30 کشور جهان خبر داد و گفت: رکورد ادوار تولید و فروش محصولات آریاساسول تا پیش از این مربوط به سال 1400 بود اما در سال 1402 توانستیم مقدار تولید و فروش را 10درصد افزایش دهیم و رکورد ادوار شرکت را جابه جا کنیم.

محمدرضا حیدرزاده، مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره شرکت پلیمر آریاساسول در گفت‌وگو با رصد انرژی ، اظهار داشت: زمانی که فروش محصولات آریاساسول از طریق کارگزاری ها انجام می شد به دو کشور صادرات داشتیم اما از زمانی که فروش مستقیم محصولات را آغاز کرده ایم، ضمن افزایش قابل توجه فروش محصولات، هم اکنون به ۳۰ کشور جهان در قاره های آسیا، اروپا و امریکا صادرات داریم.

وی افزود: رکورد ادوار تولید و فروش محصولات آریاساسول تا پیش از این مربوط به سال ۱۴۰۰ بود اما در سال ۱۴۰۲ توانستیم مقدار تولید و فروش را ۱۰درصد افزایش دهیم و رکورد ادوار شرکت را جابه جا کنیم.

حیدرزاده خاطرنشان کرد: تحریم اگرچه تأثیر منفی در پی دارد اما ما از تحریم ها فرصتی ساختیم و با استفاده از مهندسی معکوس و توان داخلی، بسیاری از تجهیزات مهم مورد نیاز را در داخل کشور به تولید رساندیم به طوری که از خروج میلیون ها دلار ارز جلوگیری شود.

وی ادامه داد: موفق شدیم با ارتباط موثر با شرکت های دانش بنیان و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، توانستیم با تولید یک گرید خاص با نام LEC1969 با کاربری در صنایع غذایی، بسته بندی و صنایع دارویی، ایران را به سومین تولیدکننده این گرید خاص در جهان تبدیل کنیم.

مدیرعامل شرکت پلیمر آریاساسول تصریح کرد: همین گرید سالی ۲۰ میلیون دلار واردات به کشور داشت که از ابتدای امسال این واردات متوقف شده و با تولید داخلی در حال تأمین آن هستیم و در آینده نزدیک به صادرات آن ورود خواهیم کرد.

انتهای پیام/