دستور مهم معاون وزیر نفت/ رویدادهای صنعت پتروشیمی یکپارچه میشود
به گزارش رصد انرژی ، سالهاست در برگزاری رویدادها، نمایشگاهها و همایشهای صنعت پتروشیمی یکپراندگی فاحش و بینظمی عجیبی حکمفرماست بهطوری که بهجز دو همایش اصلی IPF و ایران پلاست که مستقیما با راهبری روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی برگزار میشود، بقیه رویدادهای مرتبط با این صنعت، به صورت شلخته و بدون برنامهریزی کلان، از سوی هلدینگها و شرکتهای فعال در صنعت پتروشیمی و حتی بخشهای غیرمرتبط و شرکتهای تجاری برگزار می شود که هیچ مرکزی چه دولتی و چه غیردولتی، از وضعیت برگزاری این رویدادها و همایشها مطلع نیست و عملا رگولاتوری ندارند.
حسن عباسزاده، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به این موضوع مهم واکنش نشان داده و دستورات جدیدی را صادر کرد. معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در نخستین جلسه شورای سیاست گذاری رویداد های صنعت پتروشیمی که با حضور نمایندگان هلدینگهای پتروشیمی برگزار شد، گفت: نظام مند شدن رویدادهای مرتبط با صنعت از برگزاری نمایشگاه ها و یا همایش های پراکنده جلوگیری خواهد کرد و نتایج مطلوب تری را به همراه خواهد داشت.
وی افزود: انسجام، اتحاد و همگرایی می تواند زمینه ساز برگزاری موفق رویدادهای پیش بینی شده برای ۶۰ سالگی پتروشیمی باشد.
معاون وزیر نفت تصریح کرد: اتخاذ راهبردی منسجم و یکپارچه میان تمام ذینفعان صنعت می تواند دستاوردهای صنعت پتروشیمی ایران را تبیین کند.
وی ادامه داد: به عنوان متولی صنعت و نماینده حاکمیت تلاش داریم تا در برنامه هفتم توسعه تسهیل گرباشیم و به عنوان شرکتی توسعه گرا یک سند راهبردی را برای تدوین نقش ذینفعان در صنعت نهایی کنیم تا با اتحاد و انسجام بیشتری صنعت به سوی توسعه گام بردارد.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزود: افزون برضرورت هدف گذاری یکپارچه برای برگزاری رویداد ۶۰ سالگی نیازمند همکاری و اتحاد هلدینگ ها و نیز شرکت های پتروشیمی برای برگزاری همایش ها، رویدادها و نمایشگاه های مرتبط با صنعت با محوریت شرکت ملی صنایع پتروشیمی در آینده هستیم.
بر اساس این گزارش در ابتدای این نشست محمد مقاره سرپرست روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی مهمترین محورهای برگزاری آیین های ۶۰ سالگی صنعت پتروشیمی را که به مدت یک سال در نقاط مختلف کشور برگزار خواهد شد اعلام کرد ونمایندگان مدیران عامل هلدینگ ها نیزدیدگاه ونظرهای خود را ارائه کردند.
در پایان نیز مقرر شد تا جلسه سیاست گذاری نمایشگاه ها، همایش ها ومراسم های صنعت پتروشیمی با حضورمدیران روابط عمومی هلدینگ ها و پتروشیمی ها برای نهایی ساختن برنامه های پیش بینی شده به صورت منظم تشکیل و تقویم نهایی شده برای بررسی و تصویب در اختیار مدیران عامل قرارگیرد.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه
مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0