ادامه اختلال در سامانه ثبت درخواست کارت سوخت/ هیچ کس پاسخگو نیست!

4 روزه شدن اختلال سامانه ثبت درخواست کارت سوخت که روزی چند ساعت از مدار خارج می‌شود، در زمانی که باید این سامانه در حداکثر آمادگی و خدمات رسانی باشد، ابهامات زیادی را به‌دنبال دارد.

به گزارش رصد انرژی ، سامانه ثبت درخواست کارت سوخت از روز پنج‌شنبه ۱۶ فروردین دچار اختلال شده و این اختلال تا امروز دوشنبه بیستم فروردین ماه ادامه دارد.

بروز اختلال تنها یک روز پس از سخنان وزیر نفت که از اجرای قریب الوقوع طرح الزام عرضه بنزین با کارت سوخت شخصی در روز چهارشنبه ۱۵ فروردین ماه خبر داده بود و زمانی که این سامانه با نظارت مجموعه وزارت نفت و پلیس راهور باید در حداکثر آمادگی و خدمات رسانی بی‌وقفه به مردم باشد، ابهامات زیادی را در پی دارد.

گزارش‌های میدانی رصد انرژی از دفاتر پلیس ۱۰+ در چند منطقه تهران حاکی از این است که امروز بعد از حدود چند ساعت برقراری سامانه و ثبت درخواست‌ها، سامانه دوباره پیش از ظهر از مدار خارج شده و دچار قطعی سراسری شده است.

دلیل بروز اختلال در سامانه ثبت درخواست کارت سوخت و زمان رفع کامل آن، از سوی هیچ نهادی (نه وزارت نفت و نه پلیس راهور) تا این لحظه اعلام نشده و در واقع متقاضیان ثبت درخواست کارت سوخت دچار سردرگمی هستند.

انتهای پیام/