بیست و دومین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوششهای صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری برگزار می‌شود

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوششهای صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری با تمرکز بر افزایش صادرات تولید داخل از تاریخ 9 لغایت 12 آذر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

به گزارش رصد انرژی ، در حالی که حدود یک هفته به برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوششهای صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری باقی مانده، حضور بیش از ۲۶۰ شرکت در بزرگترین رویداد صنایع رنگ و پوشش صنعتی کشور قطعی شده است.

در مهمترین رویداد صنعت رنگ ایران، شرکت های صنایع شیمیایی، صنایع رنگ سازی، تولیدکنندگان انواع چسب، تولیدکنندگان رزین های رنگ و پوشش و صنعت آبکاری حضور دارند و با توجه به برنامه های اقتصادی کشور از جمله طرح جهش مسکن، خودکفایی تولید در پوشش های صنعتی، برگزاری چنین رویدادی می تواند فرصتی مناسب برای تعامل صنایع مرتبط باشد.

بیست و دومین نمایشگاه رنگ، رزین، پوششهای صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری به میزبانی شرکت برنامه ریزی و نمایشگاهی بانیان امید در نمایشگاه بین المللی به وسعت ۳۵ هزار متر مربع برگزار خواهد شد. علاقه مندان می توانند برای اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی رویداد https://ipcc.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام/