حضور ۲۱۰ شرکت خارجی در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست

مدیر نمایشگاه بین المللی ایران پلاست گفت: در هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، بیش از 210 شرکت خارجی و 560 شرکت داخلی در این رویداد بزرگ نمایشگاهی حضور خواهند داشت.

به گزارش رصد انرژی ، فرید دوستی، مدیر نمایشگاه بین المللی ایران پلاست با بیان این که شرکت ملی صنایع پتروشیمی به عنوان برگزار کننده نمایشگاه بین المللی ایران پلاست از تمام هلدینگ ها، شرکت ها انجمن ها، تشکل ها و صاحبان صنایع که ما را در برگزاری هفدهمین دوره این رویداد یاری کردند کمال تقدیر و تشکر را دارد، گفت: موجب افتخار ما است که در نمایشگاه ایران پلاست فضایی فراهم شده است که در خدمت صنعتگران و فعالان صنعت پتروشیمی که مایه خود اتکایی و افتخار است باشیم.

دوستی افزود: در هفدهمین نمایشگاه ایران پلاست بیش از ۲۱۰ شرکت خارجی به همراه ۴۰ خبرنگار از ۱۵ رسانه‌های بین المللی حضور دارند.

وی با اشاره به حضور ۴۰ خبرنگار خارجی برای پوشش رسانه ای تنها رویداد تخصصی صنعت پتروشیمی (نمایشگاه ایران پلاست) گفت: شرکت های خارجی حاضر در هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در فضایی به مساحت ۳۲۰۰ متر آخرین توانمندی ها، دانش و محصولات روز خود را به نمایش می گذارند.

رئیس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی افزود: بر اساس هماهنگی های انجام شده در ایام برگزاری نمایشگاه ایران پلاست، مشارکت کنندگان و شرکت های داخلی می توانند به منظور تبادل اظلاعات، بازاریابی و مذاکره مستقیم با شرکت های خارجی حاضر در این نمایشگاه از امکانات و فضاهای ایجاد شده از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی به صورت B2B استفاده کنند.

دوستی تصریح کرد: بیش از ۷۰ هزار مترمربع در اختیار شرکت های حاضر دراین نمایشگاه قرار گرفته، بیش از ۲۱۰ شرکت خارجی در نمایشگاه امسال مشارکت دارند و ۵۶۰ شرکت داخلی نیز در این رویداد بزرگ نمایشگاهی حضور خواهند داشت.

به گزارش رصد انرژی ، هفدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست ۲۶ لغایت ۲۹ شهریور ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.