سند نظام جامع مدیریت زیست محیطی شرکت نفت سپاهان رونمایی شد

با حضور مدیر کل محیط زیست استان اصفهان و مدیر عامل شرکت نفت سپاهان، از سند نظام جامع مدیریت زیست محیطی شرکت نفت سپاهان رونمایی شد.

به گزارش رصد انرژی ، در جلسه ای که با حضور مدیر کل و معاونت‌های ارشد اداره کل محیط زیستاستان اصفهان و مدیر عامل، مدیران و مشاورین ارشد شرکت نفت سپاهان در محل اداره کل محیط زیست استان برگزار شد، از سند نظام جامع مدیریت زیست محیطی شرکت نفت سپاهان رونمایی شد.

در این جلسه دکتر متصدی، مشاور زیست محیطی شرکت نفت سپاهان، به معرفی کامل سند جامع محیط زیست شرکت پرداخت و عنوان نمود: در این سند از رویکرد اقتصاد چرخشی در مدیریت زیست محیطی استفاده شده که باعث کاهش قابل توجه آسیب‌های زیست محیطی مرتبط با تولید محصولات شرکت گردیده است.
پس از آن، دکتر احمدرضا لاهیجان‌زاده مدیر کل محیط زیست استان اصفهان؛ به ضرورت حرکت تمامی صنایع کشور به سمت تولید محصولات سبز با توجه به قوانین اتحادیه اروپا اشاره کرد و از شرکت نفت سپاهان به عنوان یک نمونه موفق در این زمینه تقدیرنمود.

وی همچنین پیشنهاداتی در زمینه ارائه حضوری این سند، با حضور مدیران ارشد سایر صنایع استان به عنوان الگوئی موفق در تعامل صنعت و محیط زیست و نیز چاپ آن به صورت کتاب برای بهره‌برداری دانشجویان و پژوهشگران مطرح شد.

در ادامه این جلسه، مهندس فرهاد امین دهقان، مدیرعامل شرکت نفت سپاهان، از تصمیم جدی این شرکت برای حمایت و تقویت تولیدمحصولات پاک و مطابق با استانداردهای جهانی خبر داد و تدوین این سند را نشانه‌ای از عزم جدی شرکت نفت سپاهان برای حرکت به سمت توسعه پایدار اعلام کرد.

انتهای پیام/