صادرات ۱۱ هزار میلیارد تومانی آریاساسول در ۵ ماهه نخست امسال

شرکت پلمیر آریاساسول در پنج‌ماهه نخست سال جاری بیش از 11 هزار میلیارد تومان پلي اتيلن متوسط و سنگين، پلي اتيلن سبک و اتيلن به بیش از 30 کشور جهان صادر کرد.

به گزارش رصد انرژی ، شرکت پلیمر آریاساسول که تولیدکننده بزرگ محصولات پلمیری در ایران است علاوه بر عرضه قابل توجه محصولات تولیدی به بازارهای داخلی، به بیش از ۳۰ کشور جهان در قاره‌های آسیا، اروپا و امریکا صادرات دارد.

بررسی آمار فروش خارجی این شرکت ارائه شده در سامانه کدال، از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه نشان می‌دهد بیش از ۱۱۱ هزار و ۵۳۳ میلیارد ریال صادرات محصول داشته که در مقایسه با صادرات ۸۵ هزار و ۹۱۸ میلیارد ریالی مدت مشابه سال قبل، رشدی ۳۰درصدی داشته است.

در این مدت محصولاتی چون پلي اتيلن متوسط و سنگين، پلي اتيلن سبک و اتيلن تولیدی شرکت پلیمر آریاساسول در کشورهای هدف به فروش رسیده است.

همچنین در ۵ ماهه نخست سال جاری، میزان فروش داخلی محصولات سي تري پلاس، پلي اتيلن متوسط و سنگين، پلي اتيلن سبک و اتيلن تولیدی این شرکت در بازار داخلی به بیش از ۷۱ هزار و ۹۸۶ میلیارد ریال رسیده که در مقایسه با آمار مدت مشابه سال قبل که فروش داخلی ۵۰ هزار و ۸۳۰ میلیارد ریال ثبت شده بود، رشدی ۴۲ درصدی را نشان می دهد.

انتهای پیام/