«عظیمی‌فر» مدیرعامل هلدینگ انرژی‌گستر بنیاد مستضعفان شد

با حکم رئیس بنیاد مستضعفان، محمدصادق عظیمی‌فر به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت مادرتخصصی انرژی‌گستر سینا منصوب شد.

به گزارش رصد انرژی ، حسین دهقان با صدور حکمی محمد صادق عظیمی‌فر را به سمت مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت مادرتخصصی انرژی‌گستر سینا منصوب کرد.

متن حکم دهقان به شرح زیر است:

“برادر عزیز جناب آقای محمدصادق عظیمی‌فر

سلام علیکم

بدینوسیله با عنایت به بهره‌مندی از شایستگی‌های فردی، تخصصی و حرفه‌ای به موجب این حکم جنابعالی را به سمت مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت مادرتخصصی انرژی‌گستر سینا منصوب می‌نمایم.

امیدوارم با اتکال به خداوند متعال و اتکا به شایستگی و تجارب ارزشمند خود با بهره گیری از خرد جمعی، در بکارگیری این امانت ملی برای خدمت موثر به محرومان موفق و سربلند باشید.

توفیقات جنابعالی را از خداوند منان خواستارم و امید است در پناه الطاف حضرت ولی عصر (عج) و دعای خیر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در تحقق اهداف بیش از پیش موفق باشید.”

محمدصادق عظیمی‌فر فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی نفت از دانشگاه تهران است. از جمله مهم ترین سوابق او می توان به دستیار ویژه وزیر نفت، رئیس هیئت مدیره گروه پتروپارس و مدیر برنامه‌ریزی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، عضویت کمیته بررسی تخلفات مالی و ارزی بانک مرکزی، دبیر کمیته تحول وزارت نفت، عضو هیئت امنای پژوهشگاه مواد و انرژی، دبیر کارگروه ویژه پیگیری طرح های اولویت دار وزارت نفت و دبیر کمیته تأمین سوخت و گاز زمستانی کشور اشاره کرد.

در دوره ریاست او بر هیئت مدیره پتروپارس دستاوردهایی چون بهره برداری از فاز ۱۱ پارس جنوبی، افزایش تولید از میدان مشترک آزادگان و انعقاد قرارداد توسعه بندر خوزه ونزوئلا رقم خورده است.

همچنین انتشار مقالات متعددی در نشریات و کنفرانس‌های داخلی و خارجی نیز از جمله سوابق علمی وی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/