آغاز تولید آزمایشی ۴۶ تن در ساعت پلی‌اتیلن سنگین در پتروشیمی ایلام

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام از آغاز آزمایشی افزایش ظرفیت تولید در واحد پلی‌اتیلن سنگین به میزان ۴۶ تن در ساعت برای نخستین بار در این مجتمع خبر داد.

به گزارش رصد انرژی ، غلامحسن گرشاسبی، مدیرعامل پتروشیمی ایلام با اشاره به اینکه تولید مستمر ۴۰ تن در ساعت پلی‌اتیلن سنگین با موفقیت هدف‌گذاری و اجرا شد افزود:تولید آزمایشی ۴۶ تن پلی‌اتیلن سنگین تا رسیدن به شرایط پایدار ادامه دارد.
وی ادامه داد: با تلاش متخصصان این صنعت در‌ استان، تولید «پلی اتیلن گرید لوله مشکی» به صورت آزمایشی انجام و مجوز غذائی گرید فیلم اخذ شده است .

مدیرعامل پتروشیمی ایلام افزود: از ابتدای سال تاکنون مجموع تولید‌ محصولات این مجتمع ۱۰ تا ۳۸ درصد افزایش یافته است.

گرشاسبی تاکید کرد:۱۰۰ درصد حساب‌های ریالی و بخش قابل ملاحظه ای از حساب‌های ارزی شرکت پتروشیمی ایلام به یکی از بانک‌های عامل استان ایلام انتقال داده شده است.

نایب‌رئیس هیات مدیره پتروشیمی ایلام از بهره‌برداری و کلنگ‌زنی دو طرح در دهه مبارک فجر خبر داد و ادامه داد:«سامانه پایش آنلاین آلایندگی پتروشیمی» و «ایجاد فضای سبز میدان و‌ بلوار پتروشیمی» با اعتباری معادل ۲۴۰ میلیارد ریال بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شوند.

گرشاسبی با بیان اینکه در مجتمع پتروشیمی ایلام برای بیش از ۲ هزار نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است افزود: ۲۰ هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم تحت تاثیر فعالیت شغلی در شرکت پتروشیمی ایلام قرار دارند.

انتهای پیام/