اختلال سراسری در عرضه بنزین و گازوئیل/ جلسه مدیریت بحران سوخت تشکیل شد

جلسه مدیریت بحران در مجموعه وزارت نفت با حضور وزیر نفت تشکیل شده و نخستین خروجی این جلسه، عرضه بنزین به صورت آفلاین بوده است.

به گزارش رصد انرژی ، از ساعتی پیش اختلال در عرضه بنزین و گژازوئیل در بسیاری از جایگاه‌های عرضه سوخت در سراسر کشور گزارش شد.

رضا نواز، سخنگوی صنف جایگاه‌داران با تأیید بروز اختلال سراسری در عرضه سوخت بخش حمل‌و نقل کشور گفت: موضوع اختلال در عرضه سوخت، سراسری اما در برخی جایگاه‌ها است و علاوه بر تهران در دیگر استان‌ها نیز رخ داده است.

وی افزود: توقف عرضه هم در بنزین و هم در گازوئیل دیده شده، همه متخصصین امر پای کار هستند و در تلاشند تا این اختلال تا ساعاتی آینده رفع شود.

سخنگوی صنف جایگاه‌داران تأکید کرد: کمبود بنزین و گازوئیل به‌هیچ وجه مطرح نیست و افزایش قیمتی در دستور کار نیست، این اختلال یک مشکل فنی است و از مردم خواهش می‌کنیم اگر نیازمند ضروری به بنزین نیستند، فعلا تا رفع کامل مشکل، به جلایگاه‌های عرضه مراجعه نکنند.

وی ادامه داد: هم‌اکنون نیز جایگاه‌هایی هستند که در مدار بهره‌برداری بوده و اقدام به عرضه بنزین و گازوئیل می‌کنند اما در جایگاه‌هایی که از مدار خارج شده‌اند، اقدامی که صورت گرفته بازگشت آنها به مدار بهره‌برداری به صورت آفلاین و با نرخ آزاد است.

وی افزود: این اقدام موثر با همکاری سه‌جانبه پیمانکاران، جایگاه‌داران و بخش دولتی درحال انجام است تا یک به یک جایگاه‌ها به صورت آفلاین به مدار بازگردند.

انتهای پیام/