بسیج صنعت پتروشیمی با تمام قوا در میدان جهاد اقتصادی حاضر است

مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: بسیج صنعت پتروشیمی با تمام قوا در میدان جهاد اقتصادی حاضر است و امروز این صنعت الهام بخش و الگوئی موفق برای توسعه سایر صنایع کشور می باشد.

به گزارش رصد انرژی ، مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در آیین گرامیداشت هفته بسیج که با حضور سردار رسول سنایی راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا برگزار شد، گفت: بسیج لشکر مخلص خداست و معرفت و منش بسیجی در صنعت پتروشیمی نهادینه و در هم آمیخته است.
وی با بیان این که نیروهای بسیج صنعت پتروشیمی همواره در عرصه های مختلف کشور حاضر بوده اند، گفت: در دوران  ۸ سال دفاع مقدس، دوران سازندگی و همچنین امداد رسانی به هموطنان در حوادث طبیعی و نیز مقابله با فتنه های دشمن و دوران تحریم های پیچیده و ظالمانه، بسیج صنعت پتروشیمی با تمام قوا در میدان حاضر بوده است.

شاهمیرزایی افزود: امروز بسیجیان صنعت پتروشیمی با جدیت در حال تلاش و فعالیت هستند به طوری که بسیاری از نیازهای صنعت از سوی سازندگان توانمند ایرانی ساخته و تامین می شود.

وی اظهار کرد: صنعت پتروشیمی ایران در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته است و تکمیل زنجیره ارزش به عنوان یک هدف مهم در دستور کار قرار دارد و امید است که این صنعت ارزش آفرین الهام بخش و الگوئی موفق برای توسعه سایر صنایع شود.

انتهای پیام/