توسعه فناوری های نوین، اهداف توسعه صنعت پتروشیمی را محقق می سازد

مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در آیین گرامیداشت ولادت حضرت علی (ع) بر ضرورت توسعه فناورهای نوین از سوی شرکت های دانش بنیان داخلی تاکید کرد و آن را یکی از ابزارهای تحقق اهداف توسعه صنعت پتروشیمی خواند.

به گزارش رصد انرژی ، به مناسبت ولادت امیر المومنین حضرت علی (ع) آیینی با حضور مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، اعضای هیئت مدیره و کارکنان این شرکت برگزار شد.

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در این آیین، با تبریک ولادت حضرت علی (ع) و گرامیداشت روز پدر در سخنانی به تشریح ویژگی های آن حضرت پرداخت و گفت: باید از سخت کوشی و مجاهدت آن حضرت در مسیر زندگی و در راه اعتلای اسلام الگو بگیریم.

وی افزود: کارکنان صنعت پتروشیمی ایران باید تمام تلاش خود را با الگو گرفتن از مجاهدت ها و تلاش های مستمر امیر المومنین برای توسعه و پیشرفت این صنعت ارزش آفرین بکار گیرند و با این نگرش فعالیت کنند تا اهداف پیش بینی شده تحقق یابد.

شاهمیرزایی با بیان این که استفاده از ظرفیت های موجود با بهره گیری از دانش و فناوری های روز جهان می تواند مسیر توسعه صنعت پتروشیمی ایران را هموار کند گفت: استفاده حداکثری از توان تولیدکنندگان و سازندگان داخلی برای انتقال دانش فنی، بومی سازی و توسعه فناوری های نوین می تواند منجر به تحقق برنامه ریزی های انجام شده برای توسعه صنعت پتروشیمی کشورمان شود.

انتهای پیام/