روایت یک نماینده مجلس از خانه نشینی وزیر نفت

نماینده مردم تهران در مجلس در تذکری خطاب به رئیس جمهور گفت: یک ماه قبل دفتر شما به وزیر نفت نامه نوشت و تاکید کرد دو مدیر ارشد نفتی ۲۴ ساعته کنار بروند اما وزیرتان استعفاء داد و چند روز در خانه نشست، این تعلل گشت ارشاد مدیران را بی‌خاصیت خواهد کرد.

به گزارش رصد انرژی ، مالک شریعتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی عصر امروز دوشنبه (۱۵ آبان) مجلس در روند بررسی جزء ۲ بند ب ماده ۴۶ لایحه برنامه هفتم توسعه در بخشی از صحبتهای خود خطاب به رئیس جمهور، گفت: به درستی گشت ارشاد مدیران را آغاز کردید تا مدیران غیرتحول خواه را کنار بگذارید و در مواردی اقدامات خوبی نیز انجام شد اما ظاهرا در وزارت نفت کارتان گره خورده است. سال قبل درباره یک معاون وزیر نفت گفتید پسر رفت پدر هم برود اما پدر همچنان پیگیر اعزام پسر است.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: آقای رئیس جمهور یک ماه قبل دفتر شما به وزیر نفت نامه نوشت و تاکید کرد دو مدیر ارشد نفتی ۲۴ ساعته کنار بروند اما وزیرتان استعفاء داد و چند روز در خانه نشست و این تعلل گشت ارشاد شما را بی خاصیت خواهد کرد، حال به این فهرست آن پدر و پسر و این معاون دورو را نیز اضافه کنید.

انتهای پیام/ تسنیم