سایتی جدید برای پیگیری کارت سوخت

بعد از حذف امکان پیگیری وضعیت صدور کارت سوخت المثنی در سایت پلیس در ماه‌های اخیر، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از سایت جدیدی برای پیگیری صدور کارت سوخت رونمایی کرد.

به گزارش رصد انرژی ، تا چند ماه پیش، برای استعلام وضعیت صدور کارت سوخت خودرو این امکان وجود داشت تا متقاضیان با مراجعه به سایت eploce.ir و با استفاده از درگاه پیگیری وضعیت کارت هوشمند سوخت، از آخرین وضعیت صدور کارت المثنی مطلع شوند، اما این درگاه در ماه‌های اخیر از سایت eploce.ir حذف شد.

از آنجایی که بسیاری از متقاضیان صدور کارت سوخت المثنی، با طولانی شدن زمان صدور، اقدام به مراجعات متعدد حضوری به دفاتر پلیس ۱۰+ می‌کردند، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای پاسخگویی به نیاز متقاضیان اقدام به راه‌اندازی سامانه جدیدی برای پیگیری صدور کارت سوخت المثنی کرد.

محمد صادقی، مدیر سامانه هوشمند سوخت، در این خصوص گفت: متقاضیان برای پیگیری صدور کارت سوخت المثنی می‌توانند به آدرس سایت SCS.NIOPDC.IR مراجعه کنند و با وارد کردن VIN خودروی خود، از وضعیت کارت درخواستی و حتی آدرس باجه معطله‌ای که کارت آنها در آنجاست، مطلع شوند.

گفتنی است، بر اساس اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، این سامانه با آدرس SCS.NIOPDC.IR جهت پیگیری کارت‌های سوخت جامانده در جایگاه‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد، به‌طوری که مالکان خودروها در صورت جا گذاشتن کارت سوخت شخصی خود در جایگاه‌ها می‌توانند به این سامانه مراجعه و با وارد کردن شماره VIN خودرو، از محل کارت سوخت مطلع شوند و در اسرع وقت آن را دریافت کنند.

انتهای پیام/