روابط عمومی NPC روابط عمومی کل صنعت باشد

سرپرست شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: روابط عمومی و رسانه ها نقشی مهم و راهبردی را درمسیر تبیین دستاوردهای این صنعت ارزش آفرین برعهده دارند.

به گزارش رصد انرژی ، حسن عباس زاده سرپرست شرکت ملی صنایع پتروشیمی در آیین تکریم و معارفه سرپرست روابط عمومی این شرکت اظهارکرد: شفافیت، تعامل با رسانه ها و  افزایش روحیه همگرایی وهمکاری باید در روابط عمومی مورد توجه قرارگیرد و در حوزه خبر و رسانه نیز از تمام ظرفیت ها به شکل مطلوب استفاده شود.

وی با بیان این که پیش از این روابط عمومی های صنعت پتروشیمی عملکردی مطلوب داشته اند گفت: با استفاده از تمام ظرفیت های موجود می توان نقاط قوت صنعت را با اطلاع رسانی خوب و مستمر در جامعه انعکاس داد و این هدف با توجه به گستردگی صنعت باید با جدیت تداوم یابد.

عباس زاده روابط عمومی NPC را روابط عمومی کل صنعت دانست و افزود :ما در صنعت پتروشیمی فعالیت های بزرگی برای توسعه کشور انجام می دهیم که به علت بخشی نگری مغفول می ماند و لازم است که این اقدام ها برای امید آفرینی به صورت مناسب در اختیار افکار عمومی قرار گیرد.

سرپرست شرکت ملی صنایع پتروشیمی ادامه داد: نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در دوره های قبل با تلاش های روابط عمومی به بهترین شکل برگزار شده است و در دوره جدید هم از این ظرفیت برای کمک به بازار و توسعه صنایع تکمیلی استفاده خواهد شد.

بر اساس این گزارش، حسن عباس زاده سرپرست شرکت ملی صنایع پتروشیمی در آیین تکریم و معارفه رئیس کل روابط عمومی این شرکت، با تقدیر از تلاش ها و خدمات فرید دوستی در مدت زمان حضور خود در روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، محمد مقاره را به عنوان سرپرست روابط عمومی معرفی کرد.

انتهای پیام/