رشد ۶۱درصدی فروش روغن‌موتور بنزینی نفت‌سپاهان در اردیبهشت‌‌ماه

مقایسه میزان فروش روغن موتور بنزینی نفت سپاهان در اردیبهشت‌ماه نسبت به فروردین‌ماه نشان دهنده رشد 61درصدی فروش این محصول پرتقاضا در بازار داخلی است.

به گزارش رصد انرژی ، در فروردین ماه امسال شرکت نفت سپاهان ۳ هزار و ۳۴۷ تن روغن‌موتور بنزینی تولید کرد که از این مقدار، حدود ۹۵درصد آن به‌فروش رسید.

فروش ۳ هزار و ۱۶۷ تنی روغن موتور بنزینی تولیدی شرکت نفت سپاهان با نرخ فروش هر تن ۵۴ میلیون و ۳۳۵ هزار تومانی، در مجموع فروشی ۱۷۲ میلیارد تومانی را در بازارهای داخلی برای این شرکت در نخستین ماه سال به همراه داشت.

در اردیبهشت‌ماه هم شاهد رشد تولید روغن‌موتور بنزینی در شرکت نفت سپاهان بودیم و هم مقدار فروش آن در بازارهای داخلی به طرز چشمگیری افزایش داشت.

در دومین ماه سال، ۳ هزار و ۴۱۵ تن روغن موتور بنزینی در این شرکت به تولید رسید اما مجموع فروش این شرکت در این ماه به ۵ هزار و ۱۱۲ تن رسید. در واقع نسبت فروش این ماه به تولیدات این ماه، به حدود ۱۵۰ درصد رسید.

فروش ۵ هزار و ۱۱۲ تنی روغن موتور بنزینی تولیدی شرکت نفت سپاهان با نرخ فروش هر تن ۵۵ میلیون و ۶۰۳ هزار تومانی، در مجموع فروشی ۲۸۴ میلیارد تومانی را در بازارهای داخلی برای این شرکت در اردیبهشت‌ماه به همراه داشت.

بررسی آمار تجمعی تولیدات و فروش روغن موتور بنزینی نفت سپاهان در دو ماه ابتدایی سال در گزارشات رسمی کدال نشان می‌دهد در این دو ماه، مجموع تولیدات روغن موتور بنزینی در این شرکت به ۶ هزار و ۷۶۲ تن رسید و فروش این محصول در بازارهای داخلی ۸ هزار و ۸۷۹ تن بود.

در مجموع در دوماهه ابتدایی سال جاری، فروش داخلی روغن موتور بنزینی نفت سپاهان ۴۵۶ میلیارد تومان برای این شرکت درآمد به‌دنبال داشت.

مقایسه درآمد حاصل از فروش روغن موتور بنزینی نفت سپاهان در اردیبهشت‌ماه نسبت به فروردین‌ماه نشان دهنده رشد ۶۵درصدی درآمد فروش این محصول پرتقاضا در بازار داخلی است؛ همچنین مقایسه میزان فروش این محصول در دو ماه اردیبهشت و فروردین، حاکی از رشد ۶۱ درصدی فروش آن در دومین ماه سال است.

انتهای پیام/