دلیل اختلال موقت در سامانه کارت سوخت اعلام شد

بعد از گذشت یک‌هفته از رفع اختلال چندروزه سامانه ثبت درخواست کارت سوخت در دفاتر پلیس 10+، دلایل بروز آن به‌صورت رسمی اعلام شد.

به گزارش رصد انرژی ، پانزدهم فروردین ماه بود که جواد اوجی، وزیر نفت، از الزام استفاده از کارت سوخت شخصی در آینده‌ای نزدیک خبر داد. پس از اعلام وزیر نفت، از روز بعد (پنج‌شنبه ۱۶ فروردین) همزمان با مراجعه متقاضیانی که کارت سوخت شخصی دراختیار نداشتند به دفاتر پلیس ۱۰+، سامانه ثبت درخواست کارت سوخت شخصی دچار اختلال شد و این اختلال حداقل تا دوشنبه ۲۰ فروردین ادامه داشت.

بیشتر بخوانید:
آزار مردم با کلیدواژه “کارت سوخت”
ادامه اختلال در سامانه ثبت درخواست کارت سوخت/ هیچ کس پاسخگو نیست!

بعد از گذشت یک‌هفته از رفع این اختلال چندروزه، دلایل بروز آن به‌صورت رسمی اعلام شد. مهدی سید هاشمی؛ مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا در گفت‌وگویی با اشاره به علت قطعی دو سه روزه سامانه پلیس +۱۰ گفت: یک روز در دفاتر پلیس +۱۰ از لحاظ فنی به مشکلاتی برخوردیم و تصمیم گرفتیم تا سامانه شرکت ملی پخش (CCO) را به جای سامانه خود اجرا کنیم اما در عمل دیدیم که این سامانه هم مشکلاتی دارد و نمی‌تواند جوابگوی نیاز باشد و در نهایت قرار شد به سامانه قبلی خود برگردیم و باعث اختلال یکی دو روزه در دفاتر پلیس +۱۰ شد.

انتهای پیام/